چجوری دیگران رو متقاعد کنیم؟
تاحالا شده یک خط از یک متن یا استوری رو بخونی و جوری میخکوبت کنه که تا آخر اون متن یا استوری رو مشتاقانه بخونی و بدونی چی میخواد بگه؟
یا مثلا بگی که دیگه تو اینجا چیزی رو که میخوام پیدا می کنم؟
کپی رایتینگ یعنی قدرت بهره گیری از کلمات برای متقاعد کردن مشتری…
یعنی نوشتن متن تجاری، متنی که بتونی مخاطبت رو متقاعد به خرید کنی، که در نتیجه اون افزایش فروش هستش.
کپی رایتینگ یعنی هنر بهره گیری صحیح از کلمات برای جلب نظر مشتری
کاری که یک کپی رایتر انجام میده اینه که تغییرات بازار مصرف رو شناسایی میکنه.
یک کپی رایتر باید در جریانِ دگرگونی‌های روز باشه و بدونه که کی ، کجا و چطور و از چی حرف بزنه
مهارت کپی رایتر اینه که بتونه با محتوای جالب و جذابش توجه مجاطب رو جلب کنه و اونو تبدیل به خریدار کنه.
اهمیت کپی رایتینگ چیست؟
اهمیت کپی رایتینگ در برقراری ارتباط با مخاطبه که به سرعت میتونه در میزان فروش تاثیر بذاره
درواقع یک کپی رایتر با تلفیق هنر بازاریابی و نوشتن میتونه بهترین تاثیر رو بر روی مخاطبش داشته باشه.
برای اینکه متن تبلیغاتی شما دیده بشه و مخاطبتون رو ترغیب به خواندن کنه باید چیزی بگید که مخاطب میخواد بشنوه
شما باید در مورد راهکار حل مساله صحبت کنین و یا مشکل اونها رو به خوبی بیان کنین
چجوری میتونیم اینکارهارو انجام بدیم ! برای اینکار می بایست نیاز های مخاطب رو بشناسید و بدونید به چه چیزی فکر میکنه و به دنبال چه نوع محصولی هست و حتی باید بتونید بازار هدف خودتون رو شناسایی کنید و رقباتون رو تحلیل کنید.