توافق نامه استفاده از خدمات آنکام:

این توافق‌نامه آخرین بار در تاریخ 21 اردیبهشت ماه 1399 به‌روزرسانی شده است

 

مقدمه: آنکام تنها یک بستر است که در آن خدمات گیرندگان، از خدمات ارائه شده توسط خدمات دهندگان در قالب این توافقنامه و همچنین سایر مقررات عملیاتی که آنکام درهر زمانی ممکن است منتشر و به روزرسانی شود، استفاده میکنند. این توافق نامه بین شما (دارنده حساب کاربری)  به عنوان کاربر و آنکام به عنوان بستر ارائه دهنده برگزاری جلسه آنلاین برای خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان منعقد میگردد.

1. داشتن حساب کاربری در آنکام:

  • کاربر در زمان ثبت نام، اطلاعات شخصی خود از جمله نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره موبایل را به درستی وارد میکند که در صورت عدم ارائه اطلاعات صحیح، آنکام هیچگونه مسئولیتی در پشتیبانی به موقع و مناسب نخواهد داشت.
  • کاربر موظف هست که نام کاربری و رمز ورود خود را محرمانه نگه دارد و اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار سایرین قرار ندهد.
  • چنانچه خدمات گیرنده با ایجاد حساب های کاربری مختلف سعی در ایجاد اختلال در سامانه و یا استفاده از جلسه های رایگان متعدد و یا نظیر آنرا داشته باشد، حساب کاربری شما بدون هیچگونه تذکر قبلی حذف خواهد شد و کلیه عواقب قانونی آن برعهده خدمات گیرنده خواهد بود.
  • پس از ثبت نام در سایت، ایمیل و یا شماره تماس شما جهت اطلاع رسانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

2. رزرو جلسات:

  • هر خدمات گیرنده تنها حق استفاده از 1 جلسه آزمایشی رایگان با هر خدمات دهنده و در مجموع 5 جلسه را داشته و در صورت استفاده بیشتر به هر طریقی، اکانت شما بدون هیچ تذکری حذف خواهد شد.
  • دپارتمان های آنکام به طورمرتب و منظم،کیفیت آموزشی و اطلاعات پروفایل خدمات دهندگان خود را بررسی میکند، اما این بدان معنی نیست که تضمین کیفیت برگزاری جلسه های خدمات دهندگان با آنکام است. لذا خدمات گیرنده متعهد است تا پروفایل خدمات دهنده را به طور دقیق بررسی کند (مشاهده ویدئو معرفی خدمات دهنده، امتیاز خدمات گیرندگان قبلی و …) و انتخاب درست خدمات دهنده بر عهده خدمات گیرنده است و در صورت نیاز به مشاوره میتواند با پشتیبان تماس بگیرید.

3. تاخیر و لغو:

  • لغو جلسه ها: امکان لغو جلسات وجود ندارد. پس خدمات گیرنده موظف است با دقت جلسات را انتخاب و رزرو کند.
  • عدم حضور خدمات گیرنده: حداکثر زمان تاخیر خدمات گیرنده در جلسات 15 دقیقه است و پس از آن جلسه به عنوان برگزار شده تلقی خواهد شد.
  • عدم حضور خدمات دهنده: حداکثر زمان تاخیر خدمات دهنده در جلسات 15 دقیقه است و پس از آن جلسه به عنوان برگزار نشده تلقی خواهد شد و هزینه پرداخت شده به موجودی کیف پول خدمات گیرنده افزوده خواهد شد.

4. برگزاری جلسات:

  • خدمات گیرنده متعهد میشود تا جلسه های خود را با اینترنتی با پهنای باند بالا و پایداری مناسب برگزار کند.
  • خدمات گیرنده متعهد میشود تا پوشش عرف و مناسب را در حین برگزاری جلسه ها مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران رعایت نماید. در غیراینصورت مسئولیت و عواقب قانونی آن برعهده خدمات گیرنده میباشد.
  • خدمات گیرنده متعهد میشود صرفا پیرامون موضوع جلسه خود با خدمات دهنده گفتگو نموده و از صحبت، درخواست ، پیشنهاد ویا گفتکو و بحث کردن درباره موضوعات و مسائل سیاسی، روابط بین کشورها، مذهبی، اعتقادی، جنسی، روابط خصوصی ، اخلاقی و یا هر موضوع نامربوط با موضوع جلسه اجتناب کرده وقوانین ومقررات کشور را رعایت نماید.
  • خدمات گیرنده متعهد میشود تمامی جلسه های رزرو شده خود را از طریق بستر آنکام برگزار نماید و در صورت برگزاری بدون هماهنگی جلسه خارج از فضای سایت، آنکام هیچگونه مسئولیتی برای پیگیری مشکلات ناشی از برگزاری جلسه خارج از فضای آنکام را ندارد.
  • باتوجه به خصوصی بودن فضای جلسه و لزوم حفظ حریم خصوصی خدمات دهنده، خدمات گیرنده تنها با هماهنگی واجازه خدمات دهنده جلسه و به منظور تمرین و مرور جلسه میتواند جلسه خود را به جهت استفاده شخصی ضبط کند. در صورت به اشتراک گذاری فایل ضبط شده جلسه با سایرین و یا نشرشدن در رسانه های مجازی ویا به هر طریق دیگری ، کلیه عواقب آن با خدمات گیرنده بوده و آنکام هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • خدمات گیرنده موظف است تا تمامی جلسه های خود را به موقع و بدون تاخیر شرکت کند.
  • مسئول کیفیت و نوع محتوای آموزشی خدمات دهنده است و آنکام تنها بستر ارائه کننده بوده و هیچگونه مسئولیتی ندارد.
  • صراحتا” اعلام می گردد وب‌سایت و خدمات آنکام برای مخاطبین بزرگسال ایجاد شده است و برای کودکان زیر 13 سال هدف گذاری و طراحی نگردیده است. لذا استفاده کودکان زیر 13 سال از خدمات و امکانات آنکام منوط به همراهی والدین و یا افراد معتمد و بالای 13 سال آنها است و مسئولیت عدم رعایت این موضوع و عواقب احتمالی ناشی از آن به هیچ عنوان بر عهده آنکام نخواهد بود.
  • خدمات گیرنده موظف است تا حداکثر 24 ساعت، به پیام و یا تماس دریافت شده از آنکام پاسخگو باشد.

5. سلب مسئولیت:

  • خدمات گیرنده اطلاع کامل دارد و تصدیق می نماید که با وجود تدابیر آنکام و فراهم نبودن امکان ذخیره‌سازی و ضبط و نگهداری محتوای جلسه خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان در محیط برگزاری جلسه در بستر آنکام، همچنان ممکن است گاها امکان استفاده از برنامه‌ها، محصولات و نرم‌افزارهای جانبی بصورت غیر معمول ویا غیر قانونی توسط بعضی مخاطبین و ذخیره‌سازی و ضبط و نگهداری محتوای ارایه شده در جلسه ها وجود داشته و قابل پیشگیری نباشد. لذا در صورت انتشار آگاهانه یا غیرآگاهانه محتوای رویدادها توسط خدمات دهنده و یا خدمات گیرنده و یا هرشخص ثالثی، آنکام هیچ‌گونه مسئولیتی را بر عهده نداشته و عواقب ناشی از آن تماما متوجه خدمات دهنده و خدمات گیرنده خواهد بود لذا رعایت پوشش عرف و مناسب وسایر تمهیدات مورد نیاز طبق قوانین جمهوری اسلامی توصیه میگردد.
  • آنکام صرفا یک بستر برای برگزاری جلسه آنلاین با حضور خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان میباشد و خدمات دهندگان همانند خدمات گیرندگان  برای حفظ یا حذف پروفایل خود دراین  بستر کاملا مختار می باشند و بدیهی است که آنکام نمی تواند هیچگونه تعهدی در قبال فعال بودن درازمدت پروفایل خدمات دهنده در سایت داشته باشد و لذا در صورت غیرفعال شدن پروفایل خدمات دهنده ، خدمات گیرندگان ، میبایست جلسه های خود را با سایر خدمات دهندگان در سایت ادامه دهند.
  • خدمات گیرنده اطلاع دارد که خدمات آنکام بر بستر اینترنت ارائه شده و کیفیت این خدمات به زیرساخت ارتباطی فراهم شده توسط فراهم کننده اینترنت کاربران وابسته است. ازاین‌رو خدمات گیرنده موظف است تا از اینترنت مناسب و پایدار برای جلسه های خود استفاده کند و در صورتیکه قطع و وصلی های حین جلسه به دلیل نوسانات اینترنت خدمات گیرنده باشد، آنکام هیچگونه مسئولیتی در عودت مبلغ آن جلسه به خدمات گیرنده ندارد.
  • آنکام تنها ارائه کننده زیرساخت برگزاری جلسه های آنلاین بوده و همچون سایر بسترهای محتوایی دیگر، هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوا و مطالبی که توسط خدمات دهندگان در جلسه ها ارائه میشود ندارد.

6. متفرقه:

  • با توجه به تغییرات سریع ومستمر در حوزه خدمات انلاین آنکام مجاز است بصورت مستمر نسبت به اصلاح و تعدیل مفاد این توافق نامه اقدام نموده ونسخه های اصلاح شده آن را در سایت به صورت انلاین به روز رسانی نماید
  • آنکام از طریق وب سایت،نرافزار موبایل، ایمیل ویا پیام کوتاه ویا تماس پشتیبان اطلاعیه ها وابلاغیه های خود را به کاربران ارسال خواهد کرد واینها مجاری رسمی آنکام با کاربران خود خواهد بود.
  • آنکام در هرزمانی میتواند وارد جلسه در حال برگزاری شده و نسبت به نظارت و بررسی جلسه ها اقدام نماید.
  • کاربران موافقت میکنند که در استفاده از بستر آنکام کاملا قانون مدار، مسوولانه و ومتعهدانه عمل کرده و از حقوق و منافع مشروع آنکام، خدمات دهندگان ودیگر کاربران حمایت و ضمانت به عمل می اورند و چنانچه دانسته و یا ندانسته موجب ایجاد هر گونه خسارتی به آنکام یا شخص ثالثی شوند مسوولیت نقص توافق نامه را بر عهده گرفته و متعهد به پرداخت غرامت و جبران تمامی خسارات مستقیم و غیر مستقیم به آنکام و یا اشخاص ثالث آسیب دیده باشند.
  • کاربر اذعان می نماید که در کمال صحت و سلامت و با آگاهی کامل متن این توافق نامه را مطالعه و تایید نموده است و با درک اهمیت وضرورت رعایت هریک از بندهای توافق نامه موافقت می نماید که آنکام هیچگونه تعهدی نسبت به دعوی ها، جریمه ها، مجازاتها، مسوولیت ها، هزینه ها و یا ضررهای ناشی از نقص مقررات توسط کاربر و یا خدمات دهندگان و دیگر اشخاص ثالث نخواهد داشت.

7. قانون حکم و حل اختلاف:

  • این توافق نامه طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تنظیم گردیده است و طرفین با استناد به کلیه مفاد و شرایط مندرج در توافق نامه و ملحقات و ضمیمه های بعدی ملزم گردیده اند کلیه مفادآن را رعایت نمایند. طرفين توافق نمودند در صورت وقوع هرگونه اختلافي راجع به این توافق نامه و یا تفسیر آن موضوع را از طریق مذاکره دوستانه حل و فصل نمایند و در غیر این صورت نظر نماینده حقوقی آنکام به عنوان داور مرضی الطرفین برای طرفین لازم الاتباع ولازم الاجرا خواهد بود.

 

آنکام ضمن احترام به حقوق کاربران گرامی، خود را مجاز می داند تا در صورت لزوم، به گسترش و یا تعدیل بندهای این قوانین و مقررات اقدام نماید.